بسته بندی ماهی تازه خلاقانه
دوشنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۵
0 نظر
103 بازدید

بسته‌بندی ماهی تازه

هیچ چیز برای نشان دادن تازه بودن ماهی در بسته بندی خود در فروشگاه نمی تواند به اندازه بالا و پائین پریدن ماهی صید شده  مشتری را مجاب و شگفت زده کند.

یک فروشگاه بزرگ مواد غذایی برای القای این حس در مشتری و نمایش تازه بودن محصولات غذایی دریایی خود دست به طراحی "بسته‌بندی ماهی تازه" زده است. آژانس تبلیغاتی Y&R لهستان با همکاری آزمایشگاه خلاقیت "Jack the Maker" و شرکت فیلمسازی Raymond، بسته بندی "The Live Fish Pack" را طراحی کرد که با وجود ظاهری شبیه به یک ماهی در جعبه، بالاو پایین پریدن آن تصوری از یک ماهی تازه صید شده را به یاد می آورد و این حس را در شما بوجود می آورد که تازگی ماهی به اندازه ایست که گویا هم اینک آنرا صید نموده اند.
گرچه این اتفاق بیشتر به یک شوخی شباهت دارد تا واقعیت اما تاثیر گذاری آن بر روی مشتری غیرقابل انکار به نظر می رسد.
برای هیجان بیشتر، جعبه ها به وسیله فناوری وای فای به یک حسگر مسافت وصل شده اند که در نتیجه با نزدیک شدن خریداران، ماهی ها شروع به تکان خوردن و پریدن می کنند.
با هدف افزایش عنصر شوخی و در عین حال وحشت، آژانس تبلیغاتی Y&R با پخش ویدیو از این صحنه ها در یک وبسایت امکان مشاهده وضعیت فروشگاه به طور زنده را به وجود آورد که سه بسته ماهی "doradaa"، خال خالی و تیلاپیلا با شوخی به خریداران عرضه می شوند.

برای مشاهده ویدئوی جالب بسته‌بندی ماهای تازه و عکس‌العمل مشتریان کلیک کنید

دست اندرکاران:
مشتری  :  Mila
آژانس تبلیغاتی: Y&R  لهستان
مدیر اجرایی خلاقیت: لوییس تافر
آزمایشگاه خلاقیت Jack the Maker
شرکت فیلمسازی Raymond
تولید ویدیو:  Mniam TV

نام
ایمیل
متن نظر
عبارت داخل تصویر