توقف برای خرید در مقابل شیشه
شنبه ۰۵ دى ۱۳۹۴
0 نظر
171 بازدید

برخی از مارک های معروف برای هر فصل خود ، طرح های جدیدی دارند، بنابراین در روزهای پایانی هر فصل حراج می زنند و اقلام فصل گذشته را با قیمت مناسب و حداقل عرضه می کنند. البته برخی از مارک ها نیز سال را به دو قسمت تقسیم میکنند و در پایان هر نیمه حراج می زنند.

فروشگاه Harvey Nichols هم از این ترفند برای ترغیب مشتریان استفاده کرده است و در این راستا تبلیغات جالب توجه ای را عرضه کرده است.

فروشگاه Harvey Nichols در تبلیغات محیطی که عرضه کرده است، تصاویر مشتریانی که به منزله تعجب از اجناس و کیفیت به شیشه چسبیده شده اند را طراحی کرده و این نشانه تعجب به دلیل اعمال تخفیف در مارک های مانند الکساندر مک کوئین، ورساچه، کاوالی و مایکل می باشد و در این تبلیغات توقف برای خرید در مقابل شیشه را بعنوان پیام تبلیغاتی برگزیده است تا به مخاطبین اعلام کند که هر کس از مقابل این فروشگاه بگذرد،به لحاظ جذابیت این فروشگاه توقفی به منزله خرید خواهد نمود.

تبلیغات گسترده فروشگاه Harvey Nichols همراه با اعمال ۶۰ درصد تخفیف برای خرید ،بهترین تاثیر را برای فروش هر چه بیشترمحصولات وکالاهای این فروشگاه خواهد گذشت و مشتریان زیادی به سمت خرید جذب خواهند شد.

نمونه ای از تصاویر تبلیغاتی فروشگاه Harvey Nichols

نام
ایمیل
متن نظر
عبارت داخل تصویر